Mai menü és edzés


Az utóbbi napok nagyon nehezen teltek, ugyanis vagy megfáztam, vagy elkaptam valami gonosz vírust, ugyanis köhögéssel és orrfújással töltöttem az időm nagy részét. Nem is számoltam igazán makrókat, örültem, ha van étvágyam enni. :) Viszont edzeni is sokkal kevesebbet jutottam el, már nagyon hiányzott.

Ez annak köszönhető, hogy edzőtermet váltottam. Semmi probléma nem volt a korábbi felszereltségével, de egyrészt messze volt, másrészt eljutottam arra a pontra, hogy gyakorlatilag bármit csináltam volna edzés helyett. Ez abszolút nem jellemző rám egyébként, nagyon szeretek edzeni, a napom egyik kedvenc része normál esetben. Már első nap tudtam, hogy ez jó döntés volt, imádom az új helyet, nagyon jól érzem magam, és újra várom az edzést, örömmel megyek. :)

Jelenlegi forma, testzsírszázalék, diéta, makrók


Nagyon régóta tervezem megírni ezt a bejegyzést, és még sok másikat is, de sajnos a laptopom rosszalkodott, így ezért csak Instagramon tudtam igazán aktív lenni. :(

Csirkemellfilé, jázminrizs madársalátával, eperrel, és fetával
Sokan kérdeztetek rá a jelenlegi makróimra, miért diétázok, és így tovább, ezeket igyekszem megválaszolni, és aztán ha minden jól megy, jövök egész napi étrendekkel, ami remélem segítség lesz! 

Diétás gofri


Elkezdődött az odafigyelősebb, diétás szezon, megszakad a szívem kicsit. Ennek örömére hoztam nektek egy gofri receptet, ami simán beilleszthető bárhova, én uzsonárra szoktam ilyet enni. :)

Hamarosan diéta


Közeledik a március vége, és ahogy Instagramon is említettem, úgy érzem lassan de biztosan érdemes lesz elkezdenem diétázni. Ne értsetek félre, tudom, hogy nem vagyok túlsúlyos, de egy picit definiáltabb szeretnék lenni a nyáron, és lehetőleg bikiniben tölteni az idő nagy részét. :)

Március 30. a szülinapom, azt természetesen megünneplem sok finomsággal, bulival, ahogy kell, ezért lassú startot tervezek. Egyrészt ezért, másrészt azért, hogy kimaxoljam az addigi időt még egy pici izomépítésre, hátha.

Az utóbbi időben abszolút intuitívan ettem, és nem logoltam az ételeimet, nem étrendeztem, ha kakaóscsigát vagy csokit akartam akkor pedig megettem. Úgy érzem sikerült ügyesen egyensúlyozni a mennyiségekkel, mert nem zsírosodtam, ezért elvileg könnyű dolgom lesz, 2-3kg mínusz a terv.

French toast recept és válledzés



Imádom ezt reggelizni. Édes, dekadens, nem érzem diétásnak, és mégsem vészes a kalóriatartalma. 

Zabpalacsinta + proteines epres mascarponekrém


Volt már amerikai palacsinta, és most itt a klasszikus is, zablisztből. :) Diabetikus lekvárral, ízesített túróval, natúr kakaóval, mascarponekrémmel.. a lehetőségek végtelenek, és az utóbbihoz is hoztam egy receptet. Méghozzá epreshez. :) 

Proteines tiramisu trüffel


Ha te is szereted a tiramisut, de nem fér bele a diétába - és valljuk be, az igazi tiramisut nagyon nehéz ám belepasszírozni - akkor adj egy esélyt ezeknek a golyóknak, mert az ízvilág nagyon ott van, és alaposan felturbóztam fehérjével is. ;)