Milyen táplálékkiegészítőket használok?

Sokan kérdezitek, milyen táplálékkiegészítőket ajánlok, mi az amit érdemes, és mi az amit nem. Nehéz a döntés, mert roskadásig állnak az üzletekben a különböző termékek, sokszor fantázianevekkel, és természetesen teli ígéretekkel. Régebben én is beleestem abba a csapdába, hogy összevásároltam mindenfélét, de realizáltam, hogy teljesen felesleges, mikor alaposan utánanéztem mindennek egyesével. Ha ti is ezt az utat választjátok, olvassatok el sok-sok klinikai tesztet, és ne csak a végkövetkeztetést!

Sok időm ráment, ezért itt összeszedem nektek azokat a termékeket, amiket szerintem mindenképp érdemes beszerezni, azokat, amik jó ha vannak, ha többet szeretnétek költeni, megmondom én pontosan mit használok, és adok néhány pénztárcabarát tippet is. :)


Mi újság?

De rég írtam bejegyzést! Azért Instagramon aktívkodom, és edzem lelkesen változatlanul. Na jó, többé kevésbé lelkesen. :) Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nyári időszakot akkora felkészülés előzi meg, mindenki jól akar mutatni bikiniben és rövidnaciban. Én is!

Aztán itt a nyár, tele szabadtéri rendezvényekkel, ételekkel és italokkal, fesztiválokkal, és pont abban az időszakban, mikor a legkeményebbek lehetnénk engedjük el magunkat. Ez persze normális, hiszen még a versenyzők is tartanak off szezont, én pedig elég normális embernek tartom magam ahhoz, hogy kiélvezzem a finomságokat, és ne mondjak nemet mindenre.

Mai menü és edzés


Az utóbbi napok nagyon nehezen teltek, ugyanis vagy megfáztam, vagy elkaptam valami gonosz vírust, ugyanis köhögéssel és orrfújással töltöttem az időm nagy részét. Nem is számoltam igazán makrókat, örültem, ha van étvágyam enni. :) Viszont edzeni is sokkal kevesebbet jutottam el, már nagyon hiányzott.

Ez annak köszönhető, hogy edzőtermet váltottam. Semmi probléma nem volt a korábbi felszereltségével, de egyrészt messze volt, másrészt eljutottam arra a pontra, hogy gyakorlatilag bármit csináltam volna edzés helyett. Ez abszolút nem jellemző rám egyébként, nagyon szeretek edzeni, a napom egyik kedvenc része normál esetben. Már első nap tudtam, hogy ez jó döntés volt, imádom az új helyet, nagyon jól érzem magam, és újra várom az edzést, örömmel megyek. :)

Jelenlegi forma, testzsírszázalék, diéta, makrók


Nagyon régóta tervezem megírni ezt a bejegyzést, és még sok másikat is, de sajnos a laptopom rosszalkodott, így ezért csak Instagramon tudtam igazán aktív lenni. :(

Csirkemellfilé, jázminrizs madársalátával, eperrel, és fetával
Sokan kérdeztetek rá a jelenlegi makróimra, miért diétázok, és így tovább, ezeket igyekszem megválaszolni, és aztán ha minden jól megy, jövök egész napi étrendekkel, ami remélem segítség lesz! 

Diétás gofri


Elkezdődött az odafigyelősebb, diétás szezon, megszakad a szívem kicsit. Ennek örömére hoztam nektek egy gofri receptet, ami simán beilleszthető bárhova, én uzsonárra szoktam ilyet enni. :)

Hamarosan diéta


Közeledik a március vége, és ahogy Instagramon is említettem, úgy érzem lassan de biztosan érdemes lesz elkezdenem diétázni. Ne értsetek félre, tudom, hogy nem vagyok túlsúlyos, de egy picit definiáltabb szeretnék lenni a nyáron, és lehetőleg bikiniben tölteni az idő nagy részét. :)

Március 30. a szülinapom, azt természetesen megünneplem sok finomsággal, bulival, ahogy kell, ezért lassú startot tervezek. Egyrészt ezért, másrészt azért, hogy kimaxoljam az addigi időt még egy pici izomépítésre, hátha.

Az utóbbi időben abszolút intuitívan ettem, és nem logoltam az ételeimet, nem étrendeztem, ha kakaóscsigát vagy csokit akartam akkor pedig megettem. Úgy érzem sikerült ügyesen egyensúlyozni a mennyiségekkel, mert nem zsírosodtam, ezért elvileg könnyű dolgom lesz, 2-3kg mínusz a terv.

French toast recept és válledzés



Imádom ezt reggelizni. Édes, dekadens, nem érzem diétásnak, és mégsem vészes a kalóriatartalma.